Variabilní symbol: | 117100 |
Datum konání: | pátek 27.10.2017 |
Čas zahájení: | 09:00 Čas ukončení: 14:00 |
Místo konání: | BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, Olomouc, Více info |
Lektoři: | Ing. Hana Juráňová |
Cena: | 1 590,- Kč/os Osvobozeno od DPH |
Akreditace: | MV ČR: AK/PV-346/2009 |
Akci zajišťuje: | středisko Ostrava - tel.: 599 526 472, 734 746 068; email: ostrava@vcmorava.cz |
Cílem semináře je poskytnout Vám potřebné informace a znalosti o požadavcích stanovených pro r. 2017 na zajištění přípravy provedení inventarizace všeho majetku, závazků a ostatních aktiv i pasiv včetně podrozvahových účtů u vybraných účetních jednotek. Součástí výkladu budou odpovědi MFČR na dotazy k inventarizaci, upozornění na časté chyby a praktické příklady formulářů, inventurních soupisů, inventarizační zprávy a dalších.
Školení je určeno vedoucím a úředníkům odpovědným za přípravu a provedení inventarizace na obcích, městech a krajích (ÚSC) a dále ekonomům a účetním příspěvkových organizací (PO), organizačních složek státu (OSS) a dobrovolných svazků obcí (DSO). Školení je rovněž určeno pracovníkům oddělení interního auditu a kontrolních oddělení.
OBSAH:
Účastníci obdrží v závěru semináře OSVĚDČENÍ s akreditací MV ČR.
V ceně je občerstvení a textový materiál pro každého účastníka.
Máte konkrétní DOTAZ k této problematice? Můžete nám jej zaslat předem a lektorka si připraví na seminář odpověď.
Klikněte na tento odkaz -> „Dotaz
k semináři 117100" Tato služba je určena jen účastníkům semináře.
------------------------------------- -----------------------------------------
Přednáší – Ing. Hana JURÁŇOVÁ - auditor a daňový poradce, dlouholetá zkušená lektorka v oblasti účetnictví a daní pro veřejný sektor. |
Vzdělávací centrum Morava s.r.o., IČ 285 954 32, č. účtu: 1672747339 / 0800 Středisko Brno: 543 216 247 Středisko Ostrava: 599 526 472 © Vzdělávací centrum Morava s.r.o.