Semináře  O společnosti   Newsletter   Důležité informace   Kontakty   Registrace

 

 

Komunikace s klientem v duševní krizi


Variabilní symbol: 217051
Datum konání: úterý 28.03.2017
Čas zahájení: 09:00      Čas ukončení: 14:00
Místo konání: Sál ČSVTS, Novotného lávka 5, Praha, Více info
Lektoři: Mgr. Věra Máchová
Cena: 1 490,- Kč/os Osvobozeno od DPH
Akreditace: MV ČR i MPSV ČR
Akci zajišťuje: středisko Brno - tel.: 543 216 247, 773 309 908, 773 309 909; email: brno@vcmorava.cz

Obsazeno

 Vážení zákazníci.

seminář je již obsazen. Počet je na tomto semináři omezen na 20 účastníků.

Další termín tohoto semináře v Praze je 11.5. 2017, zde je ještě možno se přihlásit.  

Děkujeme za pochopení.

VCM 

 Cílem semináře je napomoci účastníkům k nabytí znalostí a vědomostí jak poskytnout krizovou intervenci u klienta v duševní krizi. Budete seznámeni s problematikou duševní krize, její charakteristikou, průběhem a typologií, získáte povědomí o principech, pravidlech a fázích krizové intervence Seminář si dále klade za cíl poskytnout účastníkům vhled do komunikačních dovedností, jež jsou součástí krizové intervence a do tišení emocí.

Seminář je určen především úředníkům sociálních odborů obcí měst a krajů, kteří se ve své praxi často setkávají s klienty v duševní krizi,  dále poskytovatelům sociálních služeb, ale i všem ostatním zájemcům.

 


OBSAH:

 


·         Duševní krize – cvičení: rozbor vlastní duševní krize (prožívání, myšlenky, smysluplná podpora, co mi chybělo). Diskuse.

·         Duševní krize – charakteristika, definice, příklady, zařazení do kontextu nauky o stresu, přirozené obranné mechanismy chránící před bolestí, posttraumatická stresová porucha.

·         Typologie krizí podle závažnosti a zdroje stresu, průběh krize – její fáze, řešení krize – adaptivní strategie.

·         Krizová intervence – odlišení od psychoterapie, fáze „krok za krokem“. Organizace pracoviště. Bezpečný rámec. Kontrakt. Shromažďování informací. Zakázka. Katastrofický scénář. Přítomné strategie zvládání, Vztahový rámec příběhu. Plán, jak krizi řešit. Řešení modelové situace.

·         Komunikační dovednosti krizové intervence. Práce s vizuálním klíčem. Práce s hlasem. Navazování kontaktu. Reakce na mlčení. Aktivní naslouchání. Konstruktivní otázky. Reflexe, rekapitulace, zrcadlení, parafrázování. Grounding. Centering. Empatie a asertivita. Práce s emocemi.

Závěr: shrnutí učiva, zodpovězení dotazů, výměna zkušeností z praxe účastníků.

 

 

V ceně zahrnuto občerstvení, písemný materiál poskytnutý lektorem.

Účastníci obdrží osvědčenjí s akreditací MPSV ČR pro PC/SP/VP/PP v délce 6 vyuč. hodin.     

Úředníci ÚSC na vyžádání mailem 2 dny předem obdrží i druhé osvědčení s akreditací MV ČR.   

 

 

 

Vzdělávací centrum Morava s.r.o., IČ 285 954 32, č. účtu: 1672747339 / 0800 
Středisko Brno: 543 216 247        Středisko Ostrava: 599 526 472 
© Vzdělávací centrum Morava s.r.o. 
Webdesign: Pudu Technologies