Semináře  O společnosti   Newsletter   Důležité informace   Kontakty   Registrace

 

 

Všem v častém kontaktu s klienty

OBSAZENO Efektivní zvládání konfliktů (online)


Variabilní symbol: 222033
Datum konání: čtvrtek 27.10.2022
Čas zahájení: 09:00      Čas ukončení: 14:00
Místo konání: WEBINÁŘ, , ONLINE, Více info
Lektoři: Mgr. Věra Máchová
Cena: 1 990,- Kč/os Osvobozeno od DPH
Akreditace: MV ČR: AK/PV-207/2011 a MPSV ČR:A2018/0549-SP/PC/VP
Akci zajišťuje: středisko Brno - tel.: 543 216 247, 773 309 908, 773 309 909; email: brno@vcmorava.cz

Obsazeno

 

Cílem semináře je získání znalostí, jak se chovat v konfliktní situaci tak, aby byla profesionálně a úspěšně zvládnuta. Seznámíte se s problematikou konfliktů, jejich analýzou a typologii a také se základními strategiemi a technikami jejich zvládání, získáte  povědomí o svých silných stránkách a rozvojových potřebách v oblasti řešení konfliktů.Získané znalosti Vám pomohou, abyste konflikty zvládli úspěšněji a mohli se tak spíše věnovat řešení věcných problémů klienta. Budou řešeny konfliktní situace vycházející z praxe účastníků –  postup při analýze konfliktu, zařadit si konflikt podle jeho typu, vhodnost jednotlivých strategií.


Školení je určeno širokému okruhu zájemců – úředníkům i voleným představitelům obcí a krajů, pracovníkům poskytovatelů sociálních služeb a dalších profesí - kteří jsou při jednání s klienty často vystaveni nebezpečí konfliktních situací.

 


OBSAH:

·         Konflikt – co to je, jak konflikty dělíme, pozitivní a destruktivní konflikt, otevřený a plíživý konflikt, typologie konfliktů (věcný, vztahový, hodnotový), konflikt a profesní role, tři pilíře zvládání konfliktů

·         Strategie zvládání konfliktů (vyhýbání, ústup, kompromis, kooperace, soutěžení), odstupňování řešení konfliktu, VOZ, zvládání námitek, zvládání nesouhlasu

·         „Manažerské“ strategie řešení konfliktů, mediace, zvládání emocí v konfliktu

·         Rozbor 1. vybraného konfliktu

·         Konfliktotvorné osoby (přímá agrese a manipulace) a situace (kritika a vytýkání), techniky slovní sebeobrany, jak kritizovat, jak přijímat kritiku

·         Rozbor 2., příp. 3 vybraného konfliktu

·         Úvod do vyjednávání – 7 kroků argumentačního řetězce, poziční a principiální vyjednávání, měkký a tvrdý přístup, BATNA

·         Načrtnutí řešení či prvního kroku řešení dalších problémových situací – viz vytvořený seznam problémů z praxe

 

 Účastníci semináře obdrží osvědčení s akreditací MPSV ČR.

Úředníkům ÚSC bude vystaveno také druhé osvědčení s akreditací MV ČR 

 

 


Přednáší : Mgr. Věra Máchová –  dlouholetá zkušenost s kurzy pro veřejnou správu, psycholožka s psychoterapeutickou praxí, vynikající hodnocení od účastníků

 

 

Vzdělávací centrum Morava s.r.o., IČ 285 954 32, č. účtu: 1672747339 / 0800 
Středisko Brno: 543 216 247        Středisko Ostrava: 599 526 472 
© Vzdělávací centrum Morava s.r.o. 
Webdesign: Pudu Technologies