Semináře | O společnosti | Newsletter | Důležité informace | Kontakty | Registrace | |||||||
Vážení zákazníci, po odeslání přihlášky si prosím pečlivě zkontrolujte,zda jste se přihlásili na prezenční nebo online seminář. |
Variabilní symbol: | 123054 |
Datum konání: | pátek 02.06.2023 |
Čas zahájení: | 09:00 Čas ukončení: 14:10 |
Místo konání: | DK Akord, Náměstí SNP 1, Ostrava, Více info |
Lektoři: | Ing. Hana Juráňová |
Cena: | 2 290,- Kč/os Osvobozeno od DPH |
Akreditace: | AK/PV-456/2014 |
Akci zajišťuje: | středisko Ostrava - tel.: 599 526 472, 734 746 068; email: ostrava@vcmorava.cz |
Kontrola veřejných financí se zaměřením na Kontrola hospodaření příspěvkových organizací 2023
Školení je určeno:
- vedoucím pracovníkům příspěvkových organizací, kteří budou za kontrolovanou osobu jednat a poskytovat součinnost - účetním příspěvkových organizací, kteří budou připravovat podklady ke kontrole - zaměstnancům zřizovatele příspěvkových organizací, kteří plánují kontroly - zaměstnancům zřizovatele příspěvkových organizací, kteří vystupují v roli kontrolujících.
Cíle semináře:
Příspěvkové organizace podléhají kontrolám prováděných zřizovatelem i jinými osobami, jejichž hlavním cílem je identifikace a následné omezení rizik, která mohou ohrozit činnost příspěvkové organizace například případnými sankcemi.
Seminář je proto zaměřen na předpisy, které stanovují oprávnění provést kontrolu, obsah a rozsah kontrol, práva a povinnosti kontrolovaných i kontrolujících osob, předepsanou formu závěrečných zpráv atd. V průběhu semináře budou předkládány doporučené vzory písemností.
Prostor samozřejmě dostanou také Vaše dotazy.
Stejný seminář můžete navštívit také ve stejný den 2.6.2023 jako online webinář - více info zde.
Obsah semináře:
1. Přehled legislativního rámce
2. Závazné informace MFČR a MVČR
3. Specifické podmínky kontrol podle Zákona o finanční kontrole
4. Veřejnosprávní kontrola u zřízené p.o. nebo u p.o. jako příjemce nebo žadatele dotace
5. Ostatní druhy kontrol organizované zřizovatelem
6. Programy kontrol
7. Vyhodnocení výsledků kontrol
8. Příklady často zjišťovaných nedostatků 9. Dotazy, diskuse
Lektorka semináře:
Ing. Hana JURÁŇOVÁ - auditor a daňový poradce, dlouholetá zkušená lektorka v oblasti účetnictví a daní pro veřejný sektor.
Organizační informace k semináři:
Účastníci obdrží po semináři elektronický dokument OSVĚDČENÍ v souladu s akreditací MV ČR.
V ceně je ranní občerstvení, dobrý oběd a textový materiál pro každého účastníka.
Místo konání je vybaveno dostatkem bezplatných parkovacích míst a dobrou dostupností autem i MHD. Informace o místě konání - více info zde.
Máte konkrétní DOTAZ k této problematice? Můžete nám jej zaslat předem a lektorka si připraví na seminář odpověď.
Klikněte na tento odkaz ---> „Dotaz k semináři 123054" Tato služba je určena jen účastníkům semináře.
Časový program semináře:
8:30 - 9:00 Prezence a ranní občerstvení 9:00 - 10:30 Zahájení a 1. blok výkladu 10:30 - 10:40 Přestávka krátká 10:40 - 12:10 2. blok výkladu 12:10 - 12:40 Přestávka na chutný oběd 12:40 - 14:10 3. blok výkladu 14:10 Ukončení, zpětná vazba, osvědčení
|
Vzdělávací centrum Morava s.r.o., IČ 285 954 32, č. účtu: 1672747339 / 0800 Středisko Brno: 543 216 247 Středisko Ostrava: 599 526 472 © Vzdělávací centrum Morava s.r.o.