Semináře | O společnosti | Newsletter | Důležité informace | Kontakty | Registrace | |||||||
Vážení zákazníci, po odeslání přihlášky si prosím pečlivě zkontrolujte,zda jste se přihlásili na prezenční nebo online seminář. |
Variabilní symbol: | 123108 |
Datum konání: | čtvrtek 21.09.2023 |
Čas zahájení: | 09:00 Čas ukončení: 14:10 |
Místo konání: | WEBINÁŘ, , ONLINE, Více info |
Lektoři: | PhDr. Irena Hajzlerová |
Cena: | 2 090,- Kč/os Osvobozeno od DPH |
Akreditace: | MVČR_____AK/PV-395/2022 |
Akci zajišťuje: | středisko Ostrava - tel.: 599 526 472, 734 746 068; email: ostrava@vcmorava.cz |
Spisová služba v aktualitách a praxi (online) se zaměřením na Seznámení s aktuální novelou vyhlášky č. 259/2012 a poznatky pro praxi
Školení je určeno:
Pro veřejnoprávní původce – tj. pro zaměstnance obcí, krajů, příspěvkových organizací a dalších subjektů veřejné správy (správních úřadů). Především pracovníkům podatelen a spisoven, ale rovněž všem zaměstnancům jednotlivých odborů, kteří pracují s přidělenou agendou. Školení bude užitečné také pro vedoucí pracovníky, tajemníky a vedoucí odborů úřadů.
Cíle semináře:
Seznámit Vás s novinkami vyplývajícími z poslední novely vyhlášky tak, abyste mohli uvést výkon své spisové služby do souladu se změnami vyhlášky v období od 1. července 2023 do 31. prosince 2025. Dále pak vysvětlit srozumitelně a přehledně, jak vést správně spisovou službu, jak správně nakládat s dokumenty. S dokumenty, které do organizace přichází, dokumenty vzniklé z vlastní činnosti a s dokumenty, které z organizace odcházejí. Dozvíte se, jak správně označovat a ukládat dokumenty a jak postupovat při skartačním řízení. Zaměříme se na dokumenty jak v listinné, tak hlavně v elektronické formě. Své dotazy můžete klást lektorce v celém průběhu webináře.
Obsah semináře:
1. Legislativa a vysvětlení důležitých pojmů. 2. Poslední novela zákona - přehled nejdůležitějších změn v novele, které se vztahují k zákonu o archivnictví a spisové službe a nabyly účinnost v průběhu roku 2022 (261/2021 Sb.). 3. Praktické zkušenosti se zaváděním změn dle nové legislativy. 4. Nakládání s dokumenty - příjem, evidence, rozdělování dokumentů, vyřizování, podepisování, odesílání a ukládání. 5. Spisový řád – nejdůležitější dokument spisové služby – jeho vytvoření včetně spisového a skartačního plánu. 6. Spisovna – správné umístění, vybavení, ochrana dokumentů, požární ochrana. 7. Skartační řízení – skartační návrhy, seznamy dokumentů určených ke skartaci, průběh skartačního řízení, předání dokumentů k uložení do archivu. 8. Spisová rozluka a vedení spisové služby v mimořádných situacích.
Lektorka semináře:
PhDr. Irena Hajzlerová - odborný rada pro metodiku, výběr archiválií a kontrolní činnost, Zemský archiv v Opavě. Autorka publikace Spisová služba ve školství-již sedméno vydání s podtitulem - jak naložit s listinnými a digitálními dokumenty. Lektorka s 30-ti léty praktických zkušeností se spisovou službou a stejně dlouhou lektorskou činností v tomto oboru.
Organizační informace k semináři:
Účastníci obdrží po semináři elektronický dokument OSVĚDČENÍ v souladu s akreditací MV ČR.
V ceně je textový materiál pro každého účastníka.
Přihlášení do on-line učebny je velmi jednoduché a není potřeba nic instalovat. Stačí aktuální internetový prohlížeč ve Vašem počítači nebo chytrý telefon s připojením na internet.
Máte konkrétní DOTAZ k této problematice? Můžete nám jej zaslat předem a lektorka si připraví na seminář odpověď.
Klikněte na tento odkaz ---> „Dotaz k semináři 123099" Tato služba je určena jen účastníkům semináře.
Časový program semináře:
8:30 - 9:00 Otevření on-line učebny a přihlašování účastníků 9:00 - 10:30 Zahájení a 1. blok výkladu 10:30 - 10:40 Přestávka krátká 10:40 - 12:10 2. blok výkladu 12:10 - 12:40 Přestávka na oběd 12:40 - 14:10 3. blok výkladu 14:10 Ukončení, zpětná vazba
|
Vzdělávací centrum Morava s.r.o., IČ 285 954 32, č. účtu: 1672747339 / 0800 Středisko Brno: 543 216 247 Středisko Ostrava: 599 526 472 © Vzdělávací centrum Morava s.r.o.