Semináře | O společnosti | Newsletter | Důležité informace | Kontakty | Registrace | |||||||
Vážení zákazníci, po odeslání přihlášky si prosím pečlivě zkontrolujte,zda jste se přihlásili na prezenční nebo online seminář. |
Variabilní symbol: | 123081 |
Datum konání: | úterý 03.10.2023 |
Čas zahájení: | 09:00 Čas ukončení: 14:10 |
Místo konání: | DK Akord, Náměstí SNP 1, Ostrava, Více info |
Lektoři: | Mgr. Dominika Lasáková (Storzerová) |
Cena: | 2 290,- Kč/os Osvobozeno od DPH |
Akreditace: | MVČR_____AK/PV-286/2009 |
Akci zajišťuje: | středisko Ostrava - tel.: 599 526 472, 734 746 068; email: ostrava@vcmorava.cz |
Správní řád - aktuality a praxe se zaměřením na Procesy správního řízení detailně
Školení je určeno:
Úředníkům (vč. vedoucích) ÚSC kteří vedou správní řízení na různých úsecích - např. na úseku práva stavebního, dopravního, matričního, sociálního, životního prostředí, živnostenského, zdravotnického a dalších. Vhodné též pro předsedy přestupkových komisí.
Dále je určeno pracovníkům jiných správních orgánů, ředitelům škol, příslušníkům bezpečnostních sborů a dalším, kdo rozhodují ve správním řízení a jsou zodpovědní za správně provedený proces.
Cíle semináře:
Seminář bude zaměřen na právní úpravu, která se váže k procesním náležitostem klasického správního řízení. Procesy klasického správního řízení podrobně vysvětlíme od zahájení řízení, přes jeho průběh, až po vydání rozhodnutí.
Prostor dostanou také Vaše dotazy.
Stejný seminář můžete navštívit také jako webinář online 3.10.2023 - více info zde
Na tento seminář přímo navazuje seminář „Správní řád – Rozhodnutí po právní moci“ - více info zde. Při objednání obou seminářů sleva na vložné 10%
Obsah semináře:
· Správní řízení o Právní úprava o Zahájení o Oprávněná úřední osoba a její případná podjatost o Účastníci řízení · Postupy před zahájením řízení · Vedení řízení o Úkony správního orgánu o Doručování o Procesní možnosti účastníka řízení · Průběh správního řízení o Ústní jednání o Dokazování – opatřování, provádění, hodnocení o Přerušení řízení o Užití zajišťovacích prostředků · Rozhodnutí o Náležitosti, obsah a forma o Proces vydání
Lektorka semináře:
Mgr. Dominika LASÁKOVÁ - právník a vedoucí oddělení spisové služby Krajského úřadu Moravskoslezského kraje, zkušební komisařka u zkoušky dle zákona č. 250/2016 Sb., …
Organizační informace k semináři:
Účastníci obdrží po semináři elektronický dokument OSVĚDČENÍ v souladu s akreditací MV ČR.
V ceně je ranní občerstvení, dobrý oběd a textový materiál pro každého účastníka.
Místo konání je vybaveno dostatkem bezplatných parkovacích míst a dobrou dostupností autem i MHD. Informace o místě konání - více info zde.
Máte konkrétní DOTAZ k této problematice? Můžete nám jej zaslat předem a lektorka si připraví na seminář odpověď.
Klikněte na tento odkaz ---> „Dotaz k semináři 123081" Tato služba je určena jen účastníkům semináře.
Časový program semináře:
8:30 - 9:00 Prezence a ranní občerstvení 9:00 - 10:30 Zahájení a 1. blok výkladu 10:30 - 10:40 Přestávka krátká 10:40 - 12:10 2. blok výkladu 12:10 - 12:40 Přestávka na chutný oběd 12:40 - 14:10 3. blok výkladu 14:10 Ukončení, zpětná vazba, osvědčení
|
Vzdělávací centrum Morava s.r.o., IČ 285 954 32, č. účtu: 1672747339 / 0800 Středisko Brno: 543 216 247 Středisko Ostrava: 599 526 472 © Vzdělávací centrum Morava s.r.o.