Semináře  O společnosti   Newsletter   Důležité informace   Kontakty   Registrace

 

 

Správní řád - aktuality a praxe

TERMÍN ZRUŠEN - Správní řád - Doručování ve správním řízení


Variabilní symbol: 120065
Datum konání: úterý 27.10.2020
Čas zahájení: 09:00      Čas ukončení: 14:00
Místo konání: Regionální centrum Olomouc, Jeremenkova 40B, Olomouc, Více info
Lektoři: Mgr. Dominika Lasáková (Storzerová)
Cena: 1 690,- Kč/os Osvobozeno od DPH
Akreditace: MV ČR _____ č. AK/PV-286/2009
Akci zajišťuje: středisko Ostrava - tel.: 599 526 472, 734 746 068; email: ostrava@vcmorava.cz


 

 

UPOZORNĚNÍ - zrušení termínu

 

Vážení zákazníci,

 

s ohledem na nově vyhlášená krizová opatření jsou prezenční semináře v období od 14.10. do 3.11.2020   ZRUŠENY.

Přihlášené účastníky budeme informovat také prostřednictvím mailu uvedeného v přihlášce.

 

V současnosti intenzivně pracujeme na náhradním řešení.
Proto Vás prosíme o trpělivost.

Děkujeme za pochopení

 

  

 

Cílem semináře je srozumitelně Vám vysvětlit správné postupy při doručování písemností ve správních řízeních.  Rozebereme obecnou i zvláštní úpravu, doručování listinné i elektronické a podrobně se budeme věnovat jednotlivým způsobům doručování. Upozorníme Vás i na možná úskalí a důsledky nesprávného doručování.

 

Školení je určeno úředníkům ÚSC, kteří vedou správní řízení na různých úsecích - např. na úseku stavebním, dopravním, matričním, sociálním, životního prostředí, živnostenském, zdravotnickém a dalších (vč. předsedů přestupkových komisí).
Dále též pracovníkům jiných správních orgánů, ředitelům škol, příslušníkům bezpečnostních sborů a dalším, kdo rozhodují ve správním řízení a zodpovídají proto za správné doručování písemností.

 

 

OBSAH:

  1. Smysl a účel doručování.
  2. Právní úprava doručování. Vztahy právních úprav -  obecná úprava (správní řád) vs. zvláštní předpisy.
  3. Doručování dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
    • pravidla pro počítání lhůt,
    • důsledky nesprávného doručování - možná úskalí a na co si dát pozor,
    • způsoby doručování (také ve vazbě na druh písemnosti),
    • listinné vs. elektronické doručování,
    • doručování dle subjektu,
    • doručování opatrovníkovi/zmocněnci,
    • překážky při doručování,
    • doručování do ciziny,
    • doručování veřejnou vyhláškou,
    • úkony spojené s doručováním (vazba na rozhodnutí, výběr obálek, atd.).
  4. Doručování dle zákona č. 150/2002 Sb., soudní řád správní, ve znění pozdějších předpisů.
  5. Doručování dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů.
  6. Doručování v režimu dalších zvláštních právních předpisů (zaměřeno na odlišnosti od správního řádu).
  7. Dotazy účastníků a závěrečná diskuze.

 

 

Účastníci obdrží v závěru semináře  OSVĚDČENÍ  v souladu s akreditací MV ČR.

 

V ceně je občerstvení a textový materiál pro každého účastníka.

 

 

Máte konkrétní DOTAZ k této problematice?

Můžete nám jej zaslat předem a lektorka si připraví na seminář odpověď.

Klikněte na tento odkaz --->Dotaz k semináři 120065"  
a můžete rovnou psát své dotazy.

Tato služba je určena jen účastníkům semináře.

 

-------------------------------------  -----------------------------------------

 

Lektorka semináře/školení -  Mgr. Dominika Storzerová  - právník Krajského úřadu Moravskoslezského kraje.

 

 



Vzdělávací centrum Morava s.r.o., IČ 285 954 32, č. účtu: 1672747339 / 0800 
Středisko Brno: 543 216 247        Středisko Ostrava: 599 526 472 
© Vzdělávací centrum Morava s.r.o. 
Webdesign: Pudu Technologies