Semináře  O společnosti   Newsletter   Důležité informace   Kontakty   Registrace

 

 

Tři náročné situace v praxi vedoucího pracovníka


Variabilní symbol: 119093
Datum konání: čtvrtek 10.10.2019
Čas zahájení: 09:00      Čas ukončení: 14:00
Místo konání: BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, Olomouc, Více info
Lektoři: Mgr. Věra Máchová
Cena: 1 690,- Kč/os Osvobozeno od DPH
Akreditace: u MV ČR pod č. __ AK/VE-23/2016
Akci zajišťuje: středisko Ostrava - tel.: 599 526 472, 734 746 068; email: ostrava@vcmorava.cz


 

Vážení zákazníci,

 

na semináři jsou poslední 2 volná místa.

 

Máte-li o tento seminář zájem, kontaktujte nás laskavě před přihlášením  na telefonu 773 309 906 (Ing. Milata) nebo 773 309 907 (Ing. Dvořák).

 

Děkujeme za pochopení

  

  

Cílem semináře je přiblížit Vám vybrané zásady a techniky moderního managementu a především pak jejich aplikaci při řešení tří náročných situací v praxi vedoucího

            1. - efektivní zadávání a delegování úkolů,

            2. - vytýkání nedostatků podřízenému,

            3. - řešení konfliktů mezi podřízenými.

 

Školení je určeno vedoucím úředníkům ÚSC, vedoucím pracovníkům příspěvkových organizací a dalším zájemcům.

 

 

                        Počet účastníků je omezen na max. 20 osob.

 

 

OBSAH:

1) Manažerská role a autorita manažera - základní principy zacházení s mocí, osobnost manažera, přirozená autorita a další zdroje autority manažera.

2) Z výkonné funkce na funkci vedoucí - v základních bodech.

3) Poznávání podřízených - typologie „umí-chce“, situační styl řízení, řízení prostřednictvím cílů.

4) Tři náročné situace a jejich zvládání z pozice vedoucího pracovníka:

 

1. situace - Efektivní zadávání a delegování úkolů

  - zadávání úkolů vs. delegování,

  - motivační typologie, hierarchie potřeb - Maslowova pyramida,

  - metoda SMART.

2. situace - Vytýkání chyb a nedostatků podřízenému

  - obecné zásady podávání zpětné vazby,

  - pozitivní zpětná vazba: ocenění, pochvala,

  - čtyři způsoby jak sdělit výtku / kritiku,

  - odstupňovaná kritika,

  - zvládání námitek.

3. situace - Řešení konfliktů mezi podřízenými  

  - co je to konflikt,

  - základní přístupy k řešení konfliktů,

  - zprostředkování, arbitráž, delegování,

  - techniky řešení konfliktu na úrovni organizace.

5) Diskuze, dotazy, řešení vybraných případů z praxe účastníků.

 

 

Účastníci obdrží v závěru semináře  OSVĚDČENÍ  v souladu s akreditací MV ČR.

 

 

V ceně je občerstvení a textový materiál pro každého účastníka.

 

 

-------------------------------------  -----------------------------------------

 

Lektorka semináře/školení -  Mgr. Věra MÁCHOVÁ   - zkušená a velmi dobře hodnocená lektorka, s psychologickým vzděláním.

 

 



Vzdělávací centrum Morava s.r.o., IČ 285 954 32, č. účtu: 1672747339 / 0800 
Středisko Brno: 543 216 247        Středisko Ostrava: 599 526 472 
© Vzdělávací centrum Morava s.r.o. 
Webdesign: Pudu Technologies