Semináře  O společnosti   Newsletter   Důležité informace   Kontakty   Registrace

 

 

Uveřejnění smlouvy, řešení chyb, ochrana osobních údajů a obchodního tajemství

Registr smluv - aktuality a praxe (online)


Variabilní symbol: 124045
Datum konání: čtvrtek 25.04.2024
Čas zahájení: 09:00      Čas ukončení: 14:10
Místo konání: WEBINÁŘ, , ONLINE, Více info
Lektoři: Mgr. Martin Kraus
Cena: 2 090,- Kč/os Osvobozeno od DPH
Akreditace: MVČR_____AK/PV-335/2023
Akci zajišťuje: středisko Ostrava - tel.: 599 526 472, 734 746 068; email: ostrava@vcmorava.cz


 

Registr smluv - aktuality a praxe (online) 

se zaměřením na

Uveřejnění smlouvy, řešení chyb, ochrana osobních údajů a obchodního tajemství

 

 

Školení je určeno:

 

Obcím s rozšířenou působností, příspěvkovým organizacím, společnostem s účastí státu nebo samosprávy, státním úřadům, svazkům obcí, ops, státním podnikům, zdravotním pojišťovnám, veřejným vysokým školám a dalším.

 

Je určeno také advokátům a společnostem, které uzavírají smlouvy s povinnými subjekty ve smyslu zákona o registru smluv.

 

 

Cíle semináře:

 

Cílem semináře je seznámení se se všemi aspekty aplikace zákona o registr smluv. Krok po kroku bude probráno uveřejnění smlouvy včetně znečitelnění informací, které se neuveřejňují, a vyplnění metadat s upozorněním na často se opakující chyby. Pozornost bude věnována situacím, které nastávají při chybách v uveřejnění smlouvy. Bude vysvětleno, co v takových případech činit, jakož i na co se zaměřit v rámci kontroly plnění povinností. 

 

Důraz položíme v souvislosti se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv a souvisejících předpisech na ochranu osobních údajů a obchodního tajemství.

 

Výklad bude doplněn praktickými ukázkami práce s registrem smluv.

 

Své dotazy můžete klást v celém průběhu webináře.

 

 

Obsah semináře: 

 

1.     Správné uveřejnění smlouvy a vyplnění metadat

2.     Určení hodnoty předmětu smlouvy

3.     Aplikace ochrany osobních údajů a obchodního tajemství

4.     Formáty smluv

5.     Nesprávně uveřejněná smlouva a odstranění negativních následků

6.     Oprava smlouvy a metadat

7.     Systém kontroly a odpovědnosti

8.     Změny v metodických dokumentech, právní normy

9.     Diskuse, dotazy.

 

 

Lektor semináře: 

 

 

Mgr. Martin Kraus  - Digitální a informační agentura (DIA); odborník na Registr smluv a kybernetickou bezpečnost, zkušený lektor.

 

 

Organizační informace k semináři:

 

 

 

Účastníci obdrží po semináři elektronický dokument OSVĚDČENÍ  v souladu s akreditací MV ČR.

  

V ceně je textový materiál pro každého účastníka. 

 

Přihlášení do on-line učebny je velmi jednoduché a není potřeba nic instalovat. Stačí aktuální internetový prohlížeč ve Vašem počítači nebo chytrý telefon s připojením na internet. 

 

Máte konkrétní DOTAZ k této problematice?

Můžete nám jej zaslat předem a lektorka si připraví na seminář odpověď.

Klikněte na tento odkaz ---> „Dotaz k semináři 124045"
a můžete rovnou psát své dotazy.

Tato služba je určena jen účastníkům semináře.

 

Časový program semináře:

 

  8:30 -   9:00          Otevření on-line učebny a přihlašování účastníků

  9:00 - 10:30          Zahájení a 1. blok výkladu

10:30 - 10:40          Přestávka krátká

10:40 - 12:10          2. blok výkladu

12:10 - 12:40          Přestávka na oběd

12:40 - 14:10          3. blok výkladu

14:10                       Ukončení, zpětná vazba

 


 



Vzdělávací centrum Morava s.r.o., IČ 285 954 32, č. účtu: 1672747339 / 0800 
Středisko Brno: 543 216 247        Středisko Ostrava: 599 526 472 
© Vzdělávací centrum Morava s.r.o. 
Webdesign: Pudu Technologies